Contractul de service si asistenta pentru casele de marcat include urmatoarele:
- Valabil numai in Bucuresti si zona Ilfov ;
- Fiscalizare , instruire , conectare server ANAF si asistenta configurare WiFi casa marcat la sediul clientului in limita a maxim 50min ;
- Posibilitatea fiscalizarii pe loc a acesteia la sediul nostru – daca aveti activ SPV si token la dvs ;
- asistenta pentru completarea fomularului C801 in cazul depunerii prin S.P.V. – spatiu privat virtual ;
- fiscalizare , instruire si conectare server ANAF ;
- livrare pentru comenzile de consumabile sau periferice la prima data disponibila ;
- asistenta telefonica gratuita ;
- schimbarea gratuita a orei ;
- schimbarea gratuita a cotei tva la sediul Constalaris ;
- schimbarea gratuita/refiscalizarea antetului de 16 ori ;
- operatiunea de predare a memoriei fiscale ;
- operatiunea de inlocuire a SD card pentru jurnalul electronic ;
- o interventie pe luna gratuita – in max.72 ore de la sesizare – numai zile lucratoare ;
- manopera gratuita la orice interventie ;
- piese de schimb pentru casele de marcat comercializate de la partenerul Constalaris ;
- contractul se incheie pe o perioada minim de 12 luni .
- Pretul pentru plata lunara este valabila pentru minim 30 aparate : 50lei/luna/aparat ;
- Pretul pentru plata integrala pe 12 luni : 450lei/an/aparat .
- Posibilitate vizare dosar ANAF – Bucuresti si Ilfov – 50 lei/dosar
Ghid pentru inregistrarea caselor de marcat cu jurnal electronic
Recenzii
Nu există recenzii până acum.